سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

سانلی و الیسا

جشن پايان تحصيلي سانلي جونم...

1393/2/28 1:36
نویسنده : مامان الناز
1,826 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جشن پايان تحصيلي سانلي جونم بود و براي جشن هم كه در كانون شهيد رجايي بود از طرف مهد دعوت بوديم و همه بچه ها با مامانشون اومده بودن و خيلي خوش گذشت و سرتاسر جشن من بيشتر از سانلي دلم گرفته و بود و گاهي هم يواشكي گريم ميگرفت چون مدير و خانم معلم و خانم ناظم و كلا"كادر مهد خيلي مهربون و خوش برخورد بودن و توي اين مدت خيلي چيزهاي مفيد وآموزنده به بچه ها آموخته بودن و براي همين واقعا" جداشدن از همچين فرشته هاي بي نظيري ناراحت كننده بود و ايشالا كه هميشه سلامت باشن و خداي مهربون يار و ياورشون باشه.

توي جشن سانلي هم نقش خورشيدخانم رو داشت و يه لباس خشگل قرمز پوشيده بود با روسري طلايي كه توي سن اومد و گفت سلام بچه ها من خورشيدم،تو قرآن به من ميگن شمس.توي پايان جشن هم گواهينامه پايان تحصيلي و عكس خوشگل تكي بچه ها با لباس فارغ التحصيلي و عكس دسته جمعي بچه هاي هر كلاس و يه كتاب خوشگل هديه دادن و من هم مدام  از ته دل براي سانلي جونم  دعا ميكردم تا عاقبت بخير بشه و با سلامتي و موفقيت روزي برسه كه  جشن فارق التحصيلي دانشگاهش رو براش جشن بگيريم الهي آمين...........

سانلي جونم اين اولين قدمي بود كه در راه علم برداشتي و ايشالا قدمهاي بزرگتر رو از سال آينده كه كلاس اولي ميشي شروع ميكني و آرزو ميكنم كه در راه علم و دانش موفق و سربلند باشي و بتوني براي خانواده و جامعه فرد مفيدي باشي.دوست دارم فرشته زيباي من سانلي.........

پسندها (3)

نظرات (1)

مریم
22 آبان 93 7:36
پلک جهان می پريد دلش گواهی ميداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارك عزیــــــــــزم سانلی عزیزم دخمل خوشگل تولدت مبارک انشاله سالیان سال شاد و خوشبخت در کنار خانوادت زندگی کنی دوست دارم یه دنیا.میبوسمت
مامان الناز
پاسخ
مرسي مريم جونم كه مثله هميشه با كامنتهاي قشنگت خوشحالمون كردي ما هم خيلي دوست داريم