سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

سانلی و الیسا

معرفی سانلی نازم

1390/8/30 4:53
نویسنده : مامان الناز
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من مامان سانلی هستم .دخترگلم روزدوشنبه ٢١/٨/١٣٨٦دریکی ازروزهای قشنگ خداچشمهای نازشوروبه دنیابازکردوباقدمهاش خیروبرکت روبه زندگیمون آورد.من روزی هزاربارخدای مهربون روبخاطردادن دختری سالم وخوشگل شکرمیکنم وازخدامیخوام که به همه طعم پدرومادرشدن روبچشونه وفرزندسالم وصالح به همه عطاکنه.                                                                                                     من تصمیم گرفتم یه وبلاگ برای سانلی جونم درست کنم تادرآینده خاطرات بچگیشو بخونه وشاید خوشش بیاد.سانلی گلم فدات شم دوست دارم.ماچ                                          niniweblog.comسانلی جونم کیتی روخیلی دوست داری برای همین برات عکس کیتی گذاشتم.خوشت اومدگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سانای
7 دی 90 9:08
سلام من مامان سانای هستم دخترامون هم سن وسالند به ما هم سر بزن از اسم قشنگ سانلی حدس می زنم که هم زبانیم .


سلام ممنون كه به ماسر زدبن حتما ميام وبلاگتون.


مریم
14 دی 90 13:51
سلام سلام صد تا سلام
به دختر خاله نازم و دختر یکی یه دونهء نازش
الهی قوبونش بشم من:x
چه کار خوبی کردی واسش دفتر خاطرات درست می کنی.
سانلی گلم خیلی دوست دارم هم خودتو هم مامان ناز و مهربونتو:


سلام دختر خاله گلم زحمت كشيدي اومدي وب سانلي دستت درد نكنه.شوكه شدم كامنت شمارو ديدم واقعا مرسي. من وسانلي هم خيلي دوست داريم عزيزم.