سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

سانلی و الیسا

شب تاسوعا

1390/9/14 2:31
نویسنده : مامان الناز
408 بازدید
اشتراک گذاری

الان ساعت ٢بامدادشده ودر واقع روز تاسوعای حسینی است وما ساعت ١١:٣٠ از خونه مامان جون اومدیم خونه خودمون آخه مامان جون داشت حلوا نذری میپخت وما هم کمکش میکردیم .مثل همیشه خیلی خوشمزه شد دست مامان گلم درد نکنه ایشالاقبول باشه.                                               در این شب تاسوعا ازخدای مهربون میخوام که تمام مریض هارو شفابده وهرکسی که درآرزوی بچه هست بهش اولادسالم وصالح عطاکنه وبه همه جوونا کمک کنه تابه راه راست هدایت بشن واونایی که بدهکارن قرض هاشون ادا بشه وتمام بچه هاروصحیص و سالم برای پدرومادرشون نگهداره وهرکس هرآرزویی که داره به زودی به آرزوش برسه الهی آمین یارب العالمین.من خدای بزرگ روشکرمیکنم چون تا به امروز سلامتی به من وتمام خانواده ام عطاکرده وهر چی که خواستم بهم بخشیده خدای مهربون ازت ممنونم بخاطر دختر گلی که به من عطاکردی وخودت کمکم کن تاهمیشه شکرگذار نعمتهایت باشم.                                                                                            موقع حلواپختن بابایی واسه سانلی جونم طبل خریده بود وچون سانلی نمی گذاشت ما کارمون روبکنیم همین که طبل رودید رفت پیش باباش تاطبل بزنه آخه چند روز بود به من میگفت براش طبل بخرم منم چون میگفتم سروصداراه میاندازه براش نمیگرفتم نگو بلا خودش یواشکی به باباش گفته اونم براش خریده بود.درکل هرچی بخوادومن براش نخرم یواشکی به باباش میگه تااون براش بگیره.سانلی گلم دوست دارم به قول خودت قدکره زمین.       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)