سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

سانلی و الیسا

سانلی و خاطرات خوب

1391/7/24 14:14
نویسنده : مامان الناز
812 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام به همه دوستان گلم

تو این مدت که من نبودم کلی اتفاقات خوب افتاده که اینجا مینویسم.

جنسیت نی نی خاله فرشته معلوم و قراره من پسر خاله دار بشم.البته نی نی انشالا دوماه دیگه میپره میاد بغلمون.منم که بی صبرانه منتظر اون روزم تا نی نی رو بغل کنم.اسمش رو هم شاید محمدرضا بذارن.

هفدهم و نوزدهم شهریور ماه هم عروسی مریم جون دختر خاله مامانم بود که خیلی خوش گذشت و ایشالا خوشبخت بشن.

 

 

و از همه مهمتر من از پنجم مهر ماه میرم مهدکودک و خیلی خوشحالم که اونجا چیزهای خوب یاد میگیرم و کلی هم دوستای خوب برای خودم پیدا کردم.

 

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)