سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

سانلی و الیسا

سلام بعد از چند وقت...

1392/1/19 13:07
نویسنده : مامان الناز
327 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

Welcome To Hotel

 

سلام بعد از یه مدت کوتاه.توی این چند وقت خیلی مشغول بودم و نمیتونستم به وب سر بزنم.اول از همه اینکه بابایی روز دوشنبه پنجم فروردین مسافر داشت برای همین رفت مشهد و یازدهم برگشت.ما هم توی این مدت خونه مامان جون بودیم و من هم یه سرمای حسابی خورده یودم.سانلی هم وقتی تلفنی با بابایی حرف میزد همش میگفت بابایی من و محمدرضا رو دعاکن.روز سیزده بدر هم همگی با هم رفتیم فندقلو و کلی هم خوش گذشت.دیگه هم خبر خاصی نیست و زندگی هم مثل همیشه خوب و خوش در حال گذر است و ایشالا همیشه همینطور باشه و سلامتی گل همیشگی وجودمون باشه.

 

 

سانلی هم سال جدید خانم تر شده و بیش از پیش مشغول نقاشی کشیدنه.البته بامداد رنگی و آبرنگ و ماژیک و مداد شمعی به نقاشیاش  تنوع می بخشه.

 

 

راستی روز پنجشنبه بابایی یه دوربین برامون خرید تا بتونم عکسهای قشنگتری از سانلی نازنینم بگیرم و در وبلاگش ثبت کنم.دستت درد نکنه بابایی من و سانلی خیلی دوست داریم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علـیرضـا
21 فروردین 92 16:08
سلام دختر عمه جان و سانلی جون
همگی خوبین؟؟؟؟؟؟؟
چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟
عید شما مبارک
خب بهبابای سانلی سلام برسون


سلام عليرضاجون خوبي مرسي ما خوبيم.عيد شما هم مبارك.اونم سلام ميرسونه.ممنونم كه مثل هميشه به ما سر زدي باز هم بيا پيش ما.