سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

سانلی و الیسا

عكسهاي سانلي جان در شورابيل

1392/4/2 19:39
نویسنده : مامان الناز
791 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اين عكس ها رو در روز پدر كه بابايي،من و سانلي جان رو برده بود شورابيل گرقتيم.

سانلي گلم تا ميتونست بازي كرد و خيلي بهش خوش گذشت.

 

 

 

 

 

 

سانلي در اينجا بارفيكس ميرهتشویق

 

با اين دختر خانم هم كه اسمش رز بود دوست شده بود و با هم سرسره ميرفتن.

 

 

سانلي نازنينم در كنار درياچه شورابيل

 

 

آفرين بر دختر ورزشكار ما

 

 

 

 

 

سانلي جان و بابايي

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرشته
2 تیر 92 19:56
به به پارک. معلومه حسابی خوش گذشته..........


بله خاله جونم جاي محمدرضا خالي بود خيلي خوش گذشت.
فرشته
2 تیر 92 19:57
هارداسان
فاطمه
2 تیر 92 20:40
سلام به شما و دختر خوبتون! حتما به سانلی جون خیلی خوش گذشته! من فاطمه هستم اسم وبلاگم قصه های من هستش! خوشحال می شم سر بزنید!
مهشید
6 تیر 92 20:15
الناز جان اگر اشتباه نکنم اهل اردبیل هستید. شهر بسیار زیبایی بود و دریاچه قشنگی داشت، در مسافرتمون به تبریز از اردبیل هم گذشتیم و لذت بردیم. سانلی جون رو از طرف من ببوسید.






ممنونم مرسي عزيزم.بله خانمي ما اردبيلي هستيم.بازم بيان شهرمون خوشحال ميشيم.







مامان رضا
1 مرداد 92 23:18
سلام عزیزم چه خانمیه این سانلی خانومت ممنون که به ما سر زدی