سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

سانلی و الیسا

فرشته كوچك من خوش اومدي...

1392/7/12 11:04
نویسنده : مامان الناز
374 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

لحظه ديداره عاشقي معناشد

تپش قلبم گفت خودشه پيدا شد

خونه ي تنهايي پر شد از خوشبختي

با تو امروز من عاشق فردا شد

توشروع شادي و لحظه ي پايان غمي

نيمه ي گمشده ي من نه زياد و نه كمي

تو نگاهت به تموم آرزوهام ميرسم

يه فرشته از بهشت كه تو سر نوشتمي

 

 

 

 

روز سه شنبه 92/7/9 در ساعت 10:30 صبح فرشته كوچك ما اليسا خانم زميني شد

و ما را غرق در شادي كرد.

 

 

از خداي مهربونم به خاطر هديه دومين دختر نازنينمان بي نهايت سپاسگزاريم.خدايا شكرت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 11:26
مباركه عزيزم انشالله كه شاد وخوشبخت باشه ميبوسيمش هزار تا..
اليسا كوچولو به دنيا خوش اومدي


سلام مرسی عزیزم ممنون که به ما سر زدی.
مامانی درسا
14 مهر 92 11:52
به به مبارکه انشاالله به سلامتی ....... خدا هردوتا فرشته نازتو برات به سلامتی نگه داره


سلام مرسی عزیزم ممنونم.خدا درسا جون شما رو هم حفظش کنه.
مریم
15 مهر 92 13:29
به به به
سلام الناز عزیزم.خوبی گلم
مبارکا باشه..قدمش پربرکت باشه.
انشاله خدا دوتا فرشته تو واست حفظشون کنه
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگم.
قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد
با آرزوی روشن ترین فرداها برای وجود نازنیش
سانلی گلم تولد آبجی نازت مبارکت باشه
راستی مدرسه رفتنت هم مبارکه جیگرم
جونم واست خودت خانمی شدی خاله..
فدات بشم من
الناز عزیزم نازنیناتو از طرف من ببوس.به بابای مهربونشون هم از طرف من تبریک بگو و به همه عزیزان سلام برسون.
میبوسمت

سلام مریم جونم خوبی مرسی عزیزم خیلی خوشحالم کردی گلم.من و سانلی خیلی دوست داریم و میبوسیمت.از طرف ما به همسری هم سلام برسون.خیلی دلمون برات تنگ شده خانمی.مواظب خودت باش.
مهشید
15 مهر 92 19:56
سلام و عرض تبریک و شادباش به شما و همسر گرامیتون بابت تولدت نو گل زیبا و نازنینتون النا خانم. و همینطور تبریک فراوان به خواهر نازنینش سانلی خانم گل. شاد و پیروز باشید و ما رو در شادی خود سهیم بدانید.


مرسی عزیزم خدا فرشته های شما رو هم حفظ کنه.
مامان آيسو وآيسا
16 مهر 92 11:27
روزتون مبارك فرشته هاي نازنين


مرسی خاله جونم.
كوكب
17 مهر 92 0:49
قدم نورسيده مبارك