سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

سانلی و الیسا

سانلي و كيك تولد خودمون پز...

1392/11/7 3:41
نویسنده : مامان الناز
1,475 بازدید
اشتراک گذاری

 

این کیک رو به سفارش و کمک سانلی جون برای تولدم پختیم.

سانلی کیک و شیرینی قنادی ها رو دوست نداره و اصلا"نمیخوره و کیک خونگی رو دوست داره و میگه مامان هر روز برام کیک بپز و منم تا فرصت میکنم براش میپزم البته خود سانلي جون هم خیلی کمک میکنه.

اینم عکسهای پرنسسم سانلی جان با ژست های زیبا در كنار كيك تولدخودمون پز...

 

بیست و هشت تا شمع نداشتیم و برای همین به همون یه دونه اکتفا کردیمخنده

فدات بشم سانلی مهربونم...

فرشته های نازنین من دوستون دارم...

 

عروسکم الیسا فدات شم چقدر تو ناناسی...

فدای خنده هات بشم نی نی خوشگلم...

خدایا به خاطر فرشته های معصومی که به من و همسریم هدیه دادی بینهایت شکرگزارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ازاده
7 بهمن 92 14:36
تولد سانلى خوشگلم مبارککککککک امىدوارم سالهاى سال سلامت و شاد و موفق باشى زىر ساىه پدر و ماد
مامان الناز
پاسخ
مرسي عزيزم.ممنونم كه به ما سر زدين
زهرا عمه سروش
9 بهمن 92 20:35
تولدتون مبارک مامان هنرمند اتفاقا کیکهای خونگی خیلی سالم ترن،شمام که بلدی یه این خوبی بپزی،واقعا آفرین
مامان الناز
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري
ღღsolmazღღ
9 بهمن 92 21:10
elnaz jonam tavalodet mobarak ishalla 120 sale beshiiiiiiiii asisam bebakhshid ke dir abrik goftam khoda fereshtehatonam vaaton hefz kone kheyli doseton daram movazebe khodeton bash
مامان الناز
پاسخ
مرسي سولماز جونم خواهش ميكنم هميشه به من لطف داري.ايشالا هميشه در كنار همسرت سلامت و شاد باشي.دوست دارم و ميبوسمت
خاله فرشته
10 بهمن 92 3:34
به به می بینم که مادر و دختر بازم کیک پختین جای ما رو هم خالی کنین. الناز جون تولدت مبارک انشالله که 120ساله شی و فرشته هات زیز سایه پرمهرت باشن. سانلی جون هم که طبق معمول ژستهاش عالیه. قربون سانلی و آبجی کوچولوش برم منننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان الناز
پاسخ
مرسي خواهر گلم.خدا محمدرضا جون رو برات حفظ كنه.جاتون خالي خيلي خوشمزه بودايشالا بياين خونه ما براتون ميپزيم.ممنونم كه مثل هميشه با كامنتهاي قشنگت خوشحالمون ميكني.من و سانلي و اليسا خيلي دوست داريم
مامان غوره
15 بهمن 92 18:19
چهار ماهگی این فرشته کوچولو مبارک.تولد خودتم مبارک خانومی.همیشه سایه ات بالای سر کوچولوهات باشه
مامان الناز
پاسخ
مرسي عزيزم همچنين