سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

سانلی و الیسا

اليسا و روروئك

1392/12/5 0:13
نویسنده : مامان الناز
787 بازدید
اشتراک گذاری

اليسا جونم اصلا"دوست نداره توي حالت خوابيده باشه و همش ميخواد كه بشينه.براي همين دو هفته اي ميشه كه ميزارمش توي روروئك و كلي دست و پا ميزنه و ميخنده و خيلي خوشش مياد.چند روز پيش هم برديمش پيش دكتر پوستي تا ببينم اگه ميشه بهش كمكي رو شروع كنم كه گفت از بيستم اسفند ماه ديگه يواش يواش از فرني شروع كنم.ولي فكر نكنم تا اون موقع بتونم صبر كنم چون اليسا سير نميشه و همش نق ميزنه.البته اليسا جونم از سه و نيم ماهگي دمر ميشه و قشنگ غلت ميزنه.ماشالا دخترم خيلي زرنگهتشویق

سانلي هم بيش از پيش اليسا رو دوست داره و بعضي وقتا هم  كه من  از دست نخوابيدن و زياد شير خوردن اليسا غر ميزنم زودي مياد خواهرش رو ازم ميگيره ميبره اتاق خودش و منم با ديدن اين كار سانلي از خودم خجالت ميكشم. يه همچين مادر صبوريم من هههههههههنیشخند

اينم عكسهاي فرشته هاي زيباي من سانلي و اليسا

 

فرشته هاي نازنينم عاشقتونم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فرشته
5 اسفند 92 0:59
به به خواهرزاده های عزیزم. دوستتون دارم خانومی ها ناز عسل خوشگل .............
مامان الناز
پاسخ
سلام خاله فرشته مهربون ما هم خيلي خيلي شما و محمدرضا جون رو دوست داريم
مامان شایلین جون
6 اسفند 92 15:18
آی مامانی مواظب باشیا روروئک یه کم برام زوده.
مامان لیانا جون
8 اسفند 92 17:59
سلام الناز جون فرشته هات خیلی خوشمل ان همچنین وب زیبایی هم داری الیسا جون 6روز از دخمل من بزرگتره خوشحال میشم ب ما سر بزنید میتونم لینکتون کنم؟؟؟
مامان الناز
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري.چه جالب خدا حفظش كنه ليانا جون رو.چشم ميام وبلاگتون