سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

سانلی و الیسا

بدون عنوان

1390/9/29 19:35
نویسنده : مامان الناز
417 بازدید
اشتراک گذاری

من سانلی پرنسس هستم تازه ٤ سالم تموم شده و وارد ٥سالگیم شدم وخیلی خوشحالم که واسه خودم خانمی شدم. مامان وبابایی خیلی دوستون دارم. دوستان وبلاگی همتون رو دوست دارم. فعلا بایماچبای بای   ( عاتغعدلر ابلغعاالیییسصثب)                                                                                اینها رو سانلی جان خودش میخواست بنویسه منم حروف رو نشونش دادم وخودش تایپ کرد و داخل پرانتز روهم از خودش نوشت دختر گلم.              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای عرشیا
29 آذر 90 18:13
سلام
ماشالله هم خودت خوشگلی هم اسمت که حرف نداره دست مامان بابا درد نکنه بخاطر انتخاب اسم خوشگلت
یلدات مبارک


سلام خواهش ميكنم شما لطف دارين يلداي شماهم مبارك باشه.
هستی
29 آذر 90 18:42
آفرین سانلی
به منم سر بزنید اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنید


مرصي عزيزم باكمال ميل لينكتون ميكنم خانمي