سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

سانلی و الیسا

تولدماماالناز

1390/11/9 12:53
نویسنده : مامان الناز
346 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

روز چهارشنبه ٥بهمن ماه تولد مامان النازم بود.

مامان الناز تولد مبارک.

اینها رو بخواسته دخترگلم سانلی نوشتم دستت درد نکنه سانلی جونم.

سانلی جون و بابایی مرسی که به فکر من بودین.دوستتون دارم

 

خاله فرشته مهربون دستت درد نكنه فدات شم خيلي براي من وسانلي زحمت كشيده بودي.

اولين هديه تولدم رو امسال از امام رضا(ع)گرفتم.يه جانماز خوشگل كه يكي از دخترخانماي سرويس بابايي از مشهد مقدس سوغاتي آورده بود.واقعا دستش درد نكنه بهترين هديه برام بود.البته براي سانلي هم يك سنتور زحمت كشيده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سولماز
9 بهمن 90 21:06
سلام*سلام*صدتا سلام*به به تفلده*الناز جان تولدت مبارک* مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمع هارو فوت کن که صد سال زنده باشی*
از طرف خانواده ی بهمن دایی
دوست داریم


سلام سولمازجونم شما خوبين.مرسي گلم بازم شرمندم كردي.فداي تو وخانواده گلت بشم.به همه سلام برسون ميبوسمت.
مامان علی
10 بهمن 90 9:16
سلام به دوست خوبم الناز جون تولدت رو بادنیایی از مهر و محبت تبریک میگم ایشالا سایه پر مهرت همیشه بالا سر سانلی جون باشه عزیزم .



سلام عزيزم ممنون كه تبريك گفتين.همچنين فداي شما
مریم
11 بهمن 90 8:02



فدات شم چقدر مارو شرمنده ميكني گلم.
مامان آيلا
11 بهمن 90 8:55
تولدت مبارک الناز جون ان شا اله تولد 120 سالگیت ان شا اله همیشه سایه شما و بابایی بالای سر سانلی جون باشه
سانلی جون تولد دایی هم مبارک


مرسي خاله مهربونم انشالا سايه شما هم هميشه بالاي سر آيلاجون باشه.فداي شما
مامان سانلی
11 بهمن 90 14:19
سلام مامانی تولدتون مبارک و یه تبریک خیلی بزرگتر بخاطز اینکه تو بهمن به دنیا اومدین اخه بهمنی ها خیلی گلن اخه خودمم بهمنی هستم
مامانی بهمن چه سالی هستین؟


سلام گلم خيلي ممنون چه خوب كه شما هم بهمني هستين.من بهمن 64هستم.بازم مرسي به خاطر لطفتون.