سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

سانلی و الیسا

سانلي عاشق سولمازجان و عليرضاجان

1390/11/19 14:03
نویسنده : مامان الناز
436 بازدید
اشتراک گذاری

 

Welcome Gallery

دیشب رفته بودیم خونه بهمن دایی اینا و تا میتونستی با علیرضاجون بازی کردی و نذاشتی بیچاره بخوابه آخه همیشه مدرسش سری صبح هست. 

از صبح كه بهت گفته بودم امروز ميريم خونه دايي جون اينا همش ميگفتي مامان زود باش بريم و كلا"انقدر ميگفتي بريم كه من بيچاره كلافه شده بودم. 

موقع برگشتن هم که طبق معمول نمی اومدی و با وعده و وعید آوردیمت.

توی راه خونه هم خوابت برد.البته تو تقصیری نداری چون خونمون راهش دوره و تا رسیدن به خونه خوابت میبره.

خانواده بهمن دایی جون خیلی دوستون داریم.

این سبد گل هم تقدیم مهربونیهای شما

سولماز جون وعلیرضا جون انشالا همیشه سلامت و شاد باشین.

من و سانلی خیلی دوستون داریم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا مامان مرسانا
19 بهمن 90 14:23

قربون این دخمل مهربون


خدا نكنه خاله جون.
سولماز
19 بهمن 90 14:54
سلام*سلام*100تا سلام*
خوبین؟ چه خبرا؟
ما هم شمارو خَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی دوست داریم*انشالا شما هم سلامت باشید*البته منم خیلی زیاد به شما زحمت دادم واقعا الناز جون دست گلت درد نکنه خیلی خیلی ممنون انشالا جبران میکنم*
سانلی جون قدر مامان ماهتو بدون
فدات*میبوسمتون*بای بای


سلام سولماز جون مرسي شما خوبين؟تو رو خدا اين چه حرفيه ديگه از اين حرفهانزني كه خيلي ناراحت ميشم.تو هم خواهر كوچيكه مني وظيفم بوده.عزيزدلم من كه از شما به غير از خوبي چيزي نديدم.فداتون بشم.به همه سلام برسون ميبوسمتون.