سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

سانلی و الیسا

آخرين ساعات سال 90

1391/1/1 4:16
نویسنده : مامان الناز
454 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلک های محدثه

امروز سه شنبه است و دیگه ٥ ساعت بیشتر تا تحویل سال نو نمونده و کم کم داریم با سال ٩٠ خداحافظی میکنیم.الان ساعت ٣:٤٤دقیقه شب است و قرار است صبح ساعت ٨ و٤٤ دقیقه و ٢٧ثانیه سال نو تحویل شود.

ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری،

آغاز روزهایی باشد که آرزو داری.

عید نوروز مبارک.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای ملیسا
1 فروردین 91 8:19
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عیذ د ملییسا رو با نظرات قشنگتوت سبز تر و زیبا تر کنید .


سلام مرسي كه به وبلاگ ما اومدين.سال نو شما هم مبارك.
مامان آرشیدا قند عسل
3 فروردین 91 1:48
اندوه گسسته شادی پیوسته نوروز خجسته سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک سالی پر از شادی و برکت پیش رو داشته باشید سانلی جونمو ببوس


ممنون خاله جون از حضور گرمتون.منم آرشيدا جون رو ميبوسم.
علی یه دونه
5 فروردین 91 17:54
سلام خاله جون خدا رو شکر با داروهایی که میخورم یه کم بهتر شدم برام دعا کن سال نو شما و سانلی جونم مبارک مامان الناز از طرف من سانلی جونو ببوس



سلام علي جون خاله ايشالا هميشه سلامت و شاد باشي.سال نو بر شما و خانواده گرامي مبارك.
مامان آرشیدا قند عسل
6 فروردین 91 11:32
و قدم مانده به خندیدن برگ ، یک نفس مانده به ذوق گل سرخ، چشم در چشم بهاری دیگر ، تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان ، یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان ، سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشیدسانلی جونمو ببوسید


ممنونم خاله جون سال نو شماهم مبارك.
مامان سانای
7 فروردین 91 8:45
سال نو مبارک ایشالله سال خوبی در پیش داشته باشید
فقط خنده
22 اردیبهشت 91 13:17
سلام وب جالبي دارين خوشحال ميشم به وب من سر بزنين نظر بدبن و وبم رو به اسم فقط خنده لينك كنين در نظر سنجي هم شركت كنين منتظرم اگه دوست داشتين كد لوگو وبم رو در وبتون كپي كنين


سلام خانمی باعث افتخاره که با شما تبادل لینک کنم.ممنونم که به ما سر زدین ولی اگه دوباره به ما سر زدین لطفا"آدرس وبتون رو برام بذارین آخه آدرس رو درست ننوشتین.