سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

سانلی و الیسا

سانلي و ماهيگيري

1391/2/1 2:52
نویسنده : مامان الناز
623 بازدید
اشتراک گذاری

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز شنبه شهزاد دايي جون به خاطر جراحي تو بيمارستان بستري بود و من و سانلي هم ساعت يك داشتيم ميرفتيم خونه مامان جون كه سر راهمون رفتيم پيشش و تازه از اتاق عمل آورده بودنش و حالش خوب بود.شب هم به اتفاق بابايي و مامان جون وخاله فرشته رفتيم بيمارستان عيادت دايي جون كه حالش خوب بود ولي كمي درد داشت كه همش بهش مسكن تزريق ميكردن.فرداش هم مرخص شده بود و روز دوشنبه هم رفتيم خونشون كه خدا رو شكر حالش بهتربود و ميگفت روز به روز بهتر ميشم.انشالا به زودي حال دايي جون خوب بشه و هيچوقت مريض نشه.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلامتي نعمت بزرگيه كه بعضي وقتها قدرشو نميدونيم.از خدا ميخوام به احترام فاطمه زهرا(س)كه اين روزها ايام فاطميه هست هيچ بنده اي مريض نشه و تمام مريضها شفا پيدا كنن.الهي آمين.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

سانلي هم تو راه رفتن به بيمارستان قلاب و ماهي اسباب بازي ديد كه بابايي براش خريد.البته من نميذاشتم بخره چون خونه مون پر شده از اسباب بازي  و ديگه براشون جا پيدا نميكنم و چند ماهي ميشد كه نميذاشتم بابايي براش اسباب بازي بخره.فكر كنم تو بازار عروسكي نباشه كه سانلي از اون نداشته باشه.البته همه اسباب بازيهاشو خودمون نخريدم بلكه خيلي هاشون رو خاله و دايي و عمه و ...و چند تايي شون رو هم مريم جون(دخترخاله من)زحمت كشيدن براش خريدن.چندماه پيش هم مريم جون از مشهد براي سانلي عروسك سوغاتي آورده بود كه موهاش بلنده و سانلي اون عروسك رو خيلي دوست داره و عاشق موهاي اون عروسكه و بهم ميگه مامان موهاي اين عروسك مثل موهاي خود مريم خانومه.بالاخره اون عروسك هميشه توي بغل سانليه و يه كريپس هم به موهاي عروسك ميزنه و ميگه اينطوري مثل مريم خانم ميشه.

اين هم عكسهاي سانلي جان موقع ماهيگيري در حمام خونمون

سانلي جونم فداي اون ژست گرفتنت بشم

هر روز صبح كه از خواب بيدار ميشي ميگي برم ماهيگيري و اين هم نتيجه اش

اينجا هم ميگه ماهي اي كه خاله فرشته دوست داره رو گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا موفرفری
1 اردیبهشت 91 2:49
سلام عزیزم انشااله بلا دوره و دائی جون زود وزد خوب می شه.خیلی دلم براتون تنگ شده بود.سانلی جونمو ببوسیدش


سلام ممنونم خاله مهربون ماهم دلمون براي شما تنگ شده بود.شما هم آريناجون رو ببوسين.
مریم
2 اردیبهشت 91 7:59
سلام الهـــــی فدات بشـــم من خاله که اینقد نــــــــاز و شیــــــرین زبـــونـــی... آدم میخواد قورتت بده

النازم خوبی؟ خدا بد نده .. خبر نداشتیم خیلی ناراحت شدم. انشاله هرچه زودتر حال آقا شهزاد خوب بشه


سلام مریم جونم خوبین ممنونم که بازم مثل همیشه به ما سر زدی.آره شهزاد داداش عمل کرده ولی خوب شده چیز خاصی نبود بازم ممنونم ازت.دوست دارم دختر خاله گلم.
مریم
2 اردیبهشت 91 9:19
خداوندا دوستانی دارم که روزگار ، فرصت دیدارشان را کمتر نصیبم میگرداند ، اما تو خود میدانی که یادشان در دلم جاوید است ، دوستانی که رسمشان معرفت ، کردارشان جلای روح و یادشان صفای دل است ، پس آنگاه که دست نیاز سوی تو بر می آورند ، پر کن دستشان را از آنچه که در مرام خدایی توست ...


مریم جونم هر چقدر که بگم دوست دارم بازم کمه آخه از بچگی با هم بزرگ شدیم و هر وقت فکر میکنم که قراره بری مشهد عروس بشی دلم میگیره و دوریت عذابم میده ولی همیشه میگم امام رضا دوست داشته که تو رو پیش خودش دعوت کرده چون تو دلت پاکه و لایق بهترینها هستی.آرزوی قلبی من خوشبختی توست گلم.ایشالا خنده مهمون همیشگی لبهات باشه چون ما تو را با لب خندون میشناسیم.فدات شم میبوسمت.





مناء
2 اردیبهشت 91 18:39
ایشالله هرچی زودتر خوب بشه
سانلی چه موهای نازی داری
یه ماهیم واسه من بگیر خاله جون

____________.♥♫♥.____________.♥. *
____________.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. *
____________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. *
_____________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
_.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥. * . *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
___________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
____________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * ..
____________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* ..
____________.♥♫♥.____________.♥.


ممنونم خاله جون چشات قشنگ میبینه.حتما" زیباترین ماهی رو تقدیم شما میکنم.
مامان آيلا
3 اردیبهشت 91 11:10
خوش به حالت موقع ماهیگیری ما رو هم یاد کن


چشم حتما"ماهیگیری خیلی خوبه.
مامانی درسا
7 اردیبهشت 91 1:59
سلام دوست من کم پیدایی سانلی گلی حالا چند ماهی تونست بگیره ...... قربونش برم این خانم ماهیگیرو ... انشاالله حال دایی جون هم زود خوب بشه ....


ممنونم خاله مهربون.
مامان آیلا
11 اردیبهشت 91 9:20
چه ماهی هایی خانمی به ما هم می دی . مامانی عیبی نداره خدا رو شکر که این همه عروسک داره وقتی بزرگ بشه نمی گه من که اسباب بازی نداشتن . خدا به همه مریضها شفا بده
مریم
12 اردیبهشت 91 12:21
عزیزترینم..
در مقابل تقدیر خداوند همانند کودکی یک ساله باش که وقتی او را به هوا می اندازی ، می خندد ، چرا که اطمینان دارد او را خواهی گرفت ...


مریم جونم چه حرفهای قشنگی برامون نوشتی ممنونم ازت گلم.
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 1:51
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر . . .



ممنونم مامان آرینای مهربون روز شما هم مبارک.