سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

سانلی و الیسا

محمدرضاجان2ماهگيت مبارك

1391/11/21 12:45
نویسنده : مامان الناز
382 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

محمدرضا جونم 2ماهگيت مبارك باشه.

 

 

ايشالا جشن تولد 120 سالگيت باشه گلم.

 


 

محمدرضاي عزيزم فدات بشم كه با اومدنت خونتون رو گرم و پرنور كردي.

 



ديروز من و سانلي و مامان جون و خاله مهناز رفته بوديم خونه خاله فرشته اينا.محمدرضا هم از موقعي كه رفتيم خونشون تا ساعت نه شب كه كلي بهشون زحمت داديم و اومديم همش اينجوريخواب بود و سه ماهگيش رو هم با خوشخوابي تمام شروع كرد.

 

 

محمدم به اندازه تمام دنيا دوست داريم.

 

ديروز محمدرضا خوشگله حموم هم رفت.

 

 

 

قربونش برم محمدرضا جون از پريروز دستش رواينجوري ميخوره و ميخنده.از الان معلومه كه حسابي شيطوني خاله.

 

 


 

محمدرضا كوچولو من و سانلي ميبوسيمت.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
29 بهمن 91 13:40
آخی جــــــــون دلم ...الهی فداش بشم من
خاله النازش عکسای جدیدشو بذار واسمون..



خدا نكنه خاله مريم چشم حتما ميذارم.فدات شم گلم.
خاله فرشته
30 بهمن 91 6:03
سلام سانلی گلم عسلم نازم عاشقتم و برات بهترینها رو آرزو دارم. می بوسمت


سلام خاله فرشته مهربون منم خيلي دوست دارم و ميبوسمت.
محمدرضا کوچولو
30 بهمن 91 6:05
سانلی جونم آبجی مهربونم دوستت دارم.


سلام داداشي خوشگلم منم دوست دارم.خوشحال شدم كه برام كامنت كوچولو گذاشتي.
محمدرضا کوچولو
30 بهمن 91 6:10
سانلی جونم دخترخاله مهربونم دوستت دارم و می بوسمت


اينم سانلي خودش نوشت:آقارضادوست دارم.
محمدرضا کوچولو
30 بهمن 91 6:12