سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

سانلی و الیسا

براي خاله مريم مهربونم

1391/11/22 14:28
نویسنده : مامان الناز
405 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

خاله مريم مهربون دوست داريم.

 

 

 مريم جون دختر خاله مامانمه ولي من خيلي دوستش دارم و بهش خاله مريم مهربون ميگم.

 


مريم جون ايشالا خنده مهمون هميشگي لبهايت باشد.

 

 

 

 خاله مريم نازنينم آرزوي قلبي ما سلامتي و خوشبختي توست.

 

گل مريم نازم من و سانلي با اينكه از شما دوريم ولي از همين دنياي مجازي ميبوسيمت و به اندازه تمام دنيا دوست داريم. 

 خاله مريم عزيزم ممنونم كه هميشه به وب من سر ميزني و خوشحالم ميكني.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
28 بهمن 91 8:24
سلام به روی ماهتون
خوبین عزیزان من؟
خیلی خیلی ممنونم از لطفتون و از آرزوهای قشنگی که واسم کردین...واقعا خوشحال شدم الناز عزیزم..
منم خیلی خیــــــــــــلی شما رو دوست دارم..
الهی فدات بشم خاله ، منم عاشقتم و دلم واست تنگ شده. انشاله زوده زود بیاین خونه خاله مریم تا ببینمتون.
الناز جونم دل منم واسه همتون تنگ شده ، مهم فاصله بین مون نیست ، مهم اینه که دلهامون به هم نزدیکه..
فداتون بشم. خیلی دوستون دارم
امیدوارم همیشه لباتون خندون و دلتون شاد باشه..
میبوسمتون..بــــــــــــوس بـــــــــــــــــــــــــوس مـــــــــــــــــــــــــــــــــاچ
[
سلام مريم جونم خوبي.خواهش ميكنم خانمي.دست شما درد نكنه كه هميشه به ما سر ميزني و با كامنتهاي قشنگت ما رو شاد ميكني.قربونت برم دختر خاله عزيزم.من و سانلي خيلي دوست داريم و ميبوسيمت.ايشالا هميشه شادو سلامت و خوشبخت باشي.



مریم
29 بهمن 91 13:39
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــی : X