سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

سانلی و الیسا

خريد تنگ ماهي و...

1391/12/25 17:45
نویسنده : مامان الناز
630 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

Love Divider Graphic for Facebook

 

دیروز با سانلی جونم دوتایی رفتیم بازار و تنگ ماهی و تخم مرغ رنگی و شمع و... خریدیم و کلی با هم گشتیم و حالشو بردیم البته هوا هم خیلی خوب بود و برای همین کلی پیاده توی بازار چرخیدیم.بعداز بازار هم مثل هر پنجشنبه دیگه رفتیم خونه مامان جون اینا.

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

از طرف خونه مامان جون اینا برای تنگمون ماهی هم میخریدیم که چهار تا ماهی خوشگل سه پر برداشتیم که به اصرار سانلی خانم یه ماهی سیاه هم خریدیم.وقتی تو خونه بهش گفتم مامان ماهی قرمز خوشگله چرا سیاه هم برداشتی گفت آخه این ماهی قرمزها عروسن این سیاهه هم دامادشون میشه.دیگه موندم چی بهش بگم.بعضی وقتا سانلی یه چیزهایی میگه که دیگه آدم نمیتونه جلوی خودشو بگیره و میزنه زیره خنده.

 

 

 

 

امروز هم که جمعه هست و تا حالا کار خاصی نکردیم و خونه تکونی اتاقها و پذیرایی تمام شده و کمی از کارهای آشپزخونه مونده که اونم ایشالا تمومش میکنم.البته سانلی جون هم خیلی تو خونه تکونی کمکم کرده و کشوها و کمدش رو هم خودش مرتب کرد.الهی که من فداش بشم.

 

 

 

سانلی جونم دیگه مثل قبل شلوغ نمیکنه و وقتی هم که اسباب بازیهاشو میریزه برای بازی بعد از بازی خودش جمعشون میکنه.

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 
 
 

امروز هم قراره سه تایی بریم بازار.البته همه خریدهامون رو کردیم ولی میخوام واسه عیدی که آقا جون مهربونم زحمت کشیده و برای من و سانلی داده عیدی بخریم.ایشالا که خداوند سایه پدر و مادرمون رو از سرمون کم نکنه و همیشه سلامت و شاد باشن.

 

 

 

 

مامان جون و آقاجون خيلي دوستون داريم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشيدا قند عسل
28 اسفند 91 11:30
سال نو پيشاپيش مبارك.


مرسي سال نو شما هم مبارك