سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

سانلی و الیسا

محمدرضاجونم با پستونك جديدش...

1392/10/26 3:39
نویسنده : مامان الناز
421 بازدید
اشتراک گذاری

 

نميدونم محمدرضا جون اين چندصدمين پستونكيه كه برات خريدن همشون هم يكي از يكي قشنگتر ولي منكه عاشق اين پستونكت شدم وچندتا عكس ازت گرفتم.

اينجامحمدرضا پستونكش رو انداخته بيرون

 

پستونكش رو برداشتم گذاشتم دهنش و داره ميخوره

دستاش رو به طرف من دراز ميكنه تا دوربين رو بگيره

پستونكش رو از دهنش برميداره و باهاش بازي ميكنه

دوباره من پستونكش رو گذاشتم دهنش البته هميشه بيشتر از چند ثانيه پستونك نميخوره و همش توي دستش باهاش بازي ميكنه

 

اينجا هم پستونك به دهن ميخنده.عاشق اين عكستم گلم...

واي ماشالا چه ناز ميخندي خاله،قربونت برم...

بادستش پستونك بيچاره رو ميگيره

كمي بين دندوناش باهاش بازي ميكنه

و آروم آروم درش مياره

و دستاش رو به جاي پستونك نوش جان ميكنه و از اينكه من رو گذاشته سركار ميخنده ههههههه

اي محمدرضاي بلا.......

فدات بشم خواهرزاده گلم من كه عاشقتم

راستي اين پستونك رو چشم زدم و دوروز نشده محمدرضا جون با دندوناش ترتيبش رو داد و يه پستونك سبز براش خريدن.ولي اين فرشته خواهريم هم چه حوصله اي داره من اگه جاي اون بودم ديگه بهش پستونك نميدادم از بس كه پستونك گرونه خخخخ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شایلین جون
30 دی 92 10:47
تو هم خیلی خوشمزه ای محمدرضا جونم
مامان الناز
پاسخ
مرسي مامان مهربون