سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

سانلی و الیسا

لباس خوشگل اليسا

1392/10/26 4:20
نویسنده : مامان الناز
854 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوسه هفته پيش دوست خوبم سميرا جون با بچه هاي گلش عطاجون و مهتا جون اومده بودن خونه ما و سانلي هم خيلي خوشحال بود و با عطا و مهتا بازي ميكرد.دو سه ماهي ميشد كه نديده بودمشون و از ديدنشون خيلي خوشحال شدم مخصوصا" مهتا كوچولو كه خيلي شيرينتر و نازتر شده بود.خاله سميرا زحمت كشيده بودن براي اليسا جون سوشرت شلوار هديه آورده بود كه خيلي خوشگله و دستش درد نكنه.

اينم عكس اليسا با سوشرت شلواري كه خاله سميرا براش زحمت كشيده آورده

البته اين لباس خوشگل يه بلوز شيري رنگ خوشگل هم داره كه اندازش كمي بزرگ بود تنش نكردم هنوز

خاله سميراي مهربون دستت درد نكنه واقعا"خيلي لباس خوشگل و قشنگيه

ماچماچماچقلبقلبقلبماچماچماچ

خيلي دلم ميخواست از فرشته هاي خاله سميرا عطاجون و مهتاجون هم عكس بگيرم و بزارم توي وبلاگمون ولي فرصت نشد ايشالا اين دفعه كه ديدمشون حتما"عكسشون رو ميگيرم و ميزارم توي وبلاگ.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان غوره
29 دی 92 13:12
چه لباس خوشگل و خوشرنگی.خاله قربون این دو تا فرشته بشه.بوس واسه هر دوتاشون
مامان الناز
پاسخ
خدا نكنه خاله مهربونم مرسي كه به ما سر زدين دوستون دارم
yaserooyai
29 دی 92 13:22
مبارکت باسه الیسا جونم.
مامان الناز
پاسخ
مرسي خاله ياسي جونم
مامان شایلین جون
30 دی 92 10:46
وای عزیز دلم تو چقده ماهییییییییییمبارکت باشه عسلی. چقدر هم بهت میاد دست خاله سمیرا هم درد نکنهوای مامانی من دلم ضعف میره واسه الیسا جون. هر وقت میبینمش یاد بچگیهای شایلینم میفتم. خدا هر دوشونو واست نگه داره عزیزم.بوووووووووس. راستی مامانی شما ساکن کدوم شهرین؟به نظرم آذری زبان هستین آخه منم آذریم
مامان الناز
پاسخ
سلام عزيزم مرسي چشات قشنگ ميبينن.منم شايلين جون رو خيلي دوست دارم خدا براتون حفظش كنه
مامان آیسو وآیسا
30 دی 92 18:39
چقدر شبیه همن فرشته های ناززززت الناز جووون... بوس برا هردوشون... لباسهات مبارکه الیسا جوووونم
مامان الناز
پاسخ
مرسي مامان مهربون همه همينو ميگن سانلي هم كلي خوشحال ميشه.ممنون كه به ما سر زدين
علیرضــــــــــــــــــا
3 بهمن 92 17:07
سلاممممممممممممممممممممممم خوبین دختر عمه جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سانلی جون چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الیسا خانوم چطورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مارو نمبینین خوشین دلم واسه همتون تنگ شده بود دختر عمه جان گفتم یه سری به شماها بزنم همین فعلا باـــــــــــــــــــــــی
مامان الناز
پاسخ
سلام عليرضا جونم مرسي ما هم خوبيم شما چطورين؟؟؟؟منم خيلي دلم براتون تنگ شده به همه سلام برسون