سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

سانلی و الیسا

سرزمين شادي

1390/10/16 14:49
نویسنده : مامان الناز
520 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه سانلي جون رو با بابايي برديم سرزمين شادي .سانلي عاشق شهر بازيه و از وقتي كه هوا سر شده پارك نبرده بوديمش .شهر بازي سر پوشيده هم چند تا بودن كه تعطيل كردن تااينكه چند روز پيش ديديم كه سرزمين شادي تازه افتتاح شده و سانلي رو برديم اونجا.سانلي جان تو هم خيلي خوشحال شدي وتا ميتونستي بازي كردي.اينم چند تا عكس خوشگل از عسلم در سرزمين شادي.

 

سانلي جان موقع نقاشي كشيدن در سرزمين شادي

 

اين هم نقاشي كه سانلي جونم كشيد

سانلي دختر گلم ايشالا هميشه شاد وخندون باشي.

فدات شم عسلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم
17 دی 90 8:14
سلام عزیزم عزیزم سلام دوست دارم عاشقتم والسلام
سلام به مامان و دختر نمونه.احوالتون خوبه
به به به چه کیفی میده شهربازی اونم تو زمستونکاشکی ما هم هنوز بچه بودیم...
خوش بحالت سانلی نازم با این مامان مهربونت.قدرشو بدون.. :x

واقعاً دستت درد نکنه دخترخاله گلم که اینقد واسه سانلی جون با حوصله وقت میذاری و تند تند آپدیت میکنی.
چه عکسای نازی هم میذاری دل آدمو آب میکنی با دختر دردونه ات..
بازم میام بهتون سر میزنم.
قربونتون بشم دوستون دارم
فعلا بای


سلام مريم جونم زحمت كشيدي دستت درد نكنه.خدانكنه فدات شم.چشات قشنگ ميبينن.من وسانلي خيلي دوست داريم.ميبوسمت گلم
مامان آيلا
17 دی 90 12:46
خوش به حالت سانلی جون حالا آدرس شهر بازی کجاست به ما هم می گی


حتما خاله جون.اردبيل خيابان حافظ روبروي مدرسه سما سرزمين شادي.
مامان آرینا
17 دی 90 19:47
عزیز خاله معلومه حسابی به شما خوش گذشته .یه دنیا


آره خاله جون خيلي خوش گذشت.آرينا جون رو ببوسين.
lمامان سانی
18 دی 90 0:48
امیدوارم همیشه سالم و خوشحال باشی و همیشه در حال شیطنت و خوش گذرونی با مامان و بابای عزیز و مهربونت


مرسي خاله جونم دوستتون دارم.
مامان علی
19 دی 90 10:58
سلام سانلی گلم خوبی خاله جونم ؟ چه عکسای خوشکلی گرفتی ؟ البته خودت خوشکلی
همیشه شاد باشی عزیزم
روی گلتو می بوسم[h
سلام خاله جونم مرسي چشماتون قشنگ ميبينه.شماهم علي جون رو ببوسين دوستتون دارم.

مامان سانای
20 دی 90 9:10
معلومه که خیلی خوش گذشته
من هم شما رو لینک کردم


مرسي خاله جونم
علی یه دونه
20 دی 90 17:39
سلام سانلی جون خوبی گلم ؟بازم مثلد همیشه خشکل و قشنگتر شدی ماشاءالله
شهربازی که حتما بهت خوش گذشته؟خدا کنه که همیشه خوشحال باشی


سلام مرسي از لطفتون.آره خيلي خوش گذشت جاي علي كوچولو خالي.
سولماز
20 دی 90 20:23
سلام به به چه دخمل خانوم خوشگلی... خوش به حالت سانلی کوچولو که رفتی شهر بازی کاش منم کوچولو بودم و باهات بازی میکردم...



سلام سولماز جونم مرسي كه به ما سر زدي باز هم بيا پيش ما.آره كاش بچه بودي وبا سانلي بازي ميكردي ومن داد ميزدم وشماهي مي گفتين ما هديه آسماني هستيم كاري با ما نداشته باش.سولماز جان من وسانلي خيلي دوست داريم. فدات شم.ميبوسمت