سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

سانلی و الیسا

شمشيربازي

1390/11/13 14:26
نویسنده : مامان الناز
366 بازدید
اشتراک گذاری

 

Nice Welcome Pic

سانلي جونم الان مشغول شمشير بازي با بابايي هستي وحسابي سر من بيچاره رو بردين.فدات شم گلم كه انگاري قرار بوده پسر بشي چون شمشير وتفنگ وماشين و...همه اسباب بازي مورد علاقه تو هستش.

http://img.1gif.de/winx/winx-34.gif

ساني جونم دوست دارم يه عالمه هرچي بگم بازم كمه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
13 بهمن 90 14:35
سلام عزیزم
وبلاگ خوبی داری
مایل به تبادل لینک با وبلاگتم
اگه موافقی آدرس منو با اسم ♥ همسر طب ♥لینک کن
www.hamsarteb.persianblog.ir

بعد بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم
موفق باشی

مامانی فری
13 بهمن 90 18:46
فدای دختر شمشیر بازم برم من مواظب باش عزیزم خطرناکه اپ کردم


سلام مرسي خاله جون چشم مواظبم.
مامان آرینا موفرفری
15 بهمن 90 1:42
خدا دوره زمونه عوض شده؟؟؟؟
مامان سانای
19 بهمن 90 8:58
سانای هم به شمشیر بازی علاقه داره


چه جالب پس يه دوست شمشيرزن پيدا كردم.