سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

سانلی و الیسا

سانلي عاشق چايي

1390/11/14 5:41
نویسنده : مامان الناز
467 بازدید
اشتراک گذاری

 

Welcome Gallery

سانلي جونم شما عاشق چايي drinks animated gif - teaهستي و از هر فرصتي براي چايي خوردن استفاده ميكني ولي ماماني من زياد بهت چايي نميدم چون اگه زياد بخوري برات ضرر داره.خلاصه اينكه در مهموني و خونه مامان جون اينا قيافه شما موقع چايي خوردن اينجوري z204683285 ميشه.

در ضمن شكلات pralines animated gifهم خيلي دوست داري كه بازهم من و بابايي يا شكلات نميخريم ويا اگر هم بخريم از دست تو قايمش ميكنيم ومن وبابايي هم اصلا شكلات دوست نداريم نميدونم تو به كي رفتي http://www.khavaranshop.com/

سانلي جونم بستني كيم وليواني رو هم خيلي دوست داري.

همچنين عاشق سيب قرمزوموزوخيار و انگوروهندونهوانارهستي.

ساني جونم پيتزا رو هم خيلي دوست داري.منم توسانلي چونمو دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رها
14 بهمن 90 6:55
وای وای خوشگل شکمو مواظب دندونات باش موش نخوردشون اینقدر شیرینی می خوری


چشم خاله جون مواظبم.مامانم همش مسواك به دست دنبالمه.
ثمين
14 بهمن 90 13:20
سلام
اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد
منتظرتون هستم


باكمال ميل ميايم ديدن نمايشگاهتون خانمي.


هدیه خدا
14 بهمن 90 19:39
سلام به سائلی جون. من دوران کارشناسیم تبریز بودم. شما هم بیاین شیراز در خدمت باشیم با سائلی خانم.


مامان علی
14 بهمن 90 22:47
سلام خاله جونم عزیزم تو هم مثل علی جونم چایی دوست داری گلم؟ مواظب مرواریدای خوشکلت باش خراب نشن آآآ
میوه بیشتر بخور گلم


مرسي خاله مهربونم.چشم مواظبم.
مامان آرینا موفرفری
15 بهمن 90 1:41
سلام عزیزم آرینا هم عاشقه چائیه.نوش جان.


ممنون خاله جون چه خوب كه آريناجون هم چاي دوست داره.


مامان آيلا
15 بهمن 90 9:04
خوب بابا جون یک دختر اصیل ترکه دیگه بایدم چا دوست داشته باشه. آفرین به این دختر خوب که همه چیز رو دوست داره


آره واقعا"همينطوره.ممنون كه به ما سر ميزنين.
سولماز
15 بهمن 90 23:09
سلام سلام صدتا سلام
چطورین؟ چه خبر؟ خوش میگذره؟
سانلی جونم منم چایی رو خیلی دوست دارم البته به همراه شکلات که عاشقشم:
D
راستی سانلی کوچولو النگوی جدیدتم مبارکه
دوستون دارم...میبوسمتونبای بای


سلام سولماز جون مرسي از اينكه هميشه به ماسرميزني.سانلي هم مثل شما عاشق چاي وشكلاته.
آهان خوب شد پيداش كردم حتما"سانلي به شما رفته(مخصوصادر شكلات خوردن).من وسانلي هم خيلي دوستت داريم وميبوسيمت.فدات شم دختر دايي گلم.