سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

سانلی و الیسا

سلام دوستان گلم...

1390/12/2 13:12
نویسنده : مامان الناز
393 بازدید
اشتراک گذاری

                 

سلام به همه دوستان ني ني وبلاگيمون من و سانلي جون خيلي دوستون داريم دلمون خیلی براتون تنگ شده بود.چند روز بود كه نميتونستم بيام و بنويسم آخه ADSLمون قطع دشده بود و با اينكه شارژش كرده بوديم نميدونم چرا قطع بود.بالاخره هم دايي شهزاد مهربون زحمت كشيدن و درستش كردن واقعا" دستش درد نكنه.

سانلي هم كه طبق معمول مشغول بازي و نقاشي و خمير بازي هست.البته سرما هم خورده بود كه برديمش دكتر و داروهاشو كامل خورد وخدارو شكر حالش خوب شد. 

 سانلی جونم ایشالا هیچوقت مریض نشی و

همیشه سالم وشاد وخرم باشی.

دوست دارم عزیزدلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرشیدا قند عسل
2 اسفند 90 13:35
ماشاالله به این دخمل خوشگل ماشاالله
مامان آرینا موفرفری
2 اسفند 90 16:57
سلام دلمون برای شما تنگ شده بود.همیشه سلامت باشید.یه عالمه


سلام ممنون خاله مهربونم منم دلم براي شماتنگ شده بود.دوستون دارم.
مامان آیلا
3 اسفند 90 9:33
سلام خانمی دلمون براتون تنگ تنگ شده بود خدا رو شکر که همگی سلامتید


سلام ممنونم عزيزم ماهم دلمون براتون تنگ شده بود.
سولماز
3 اسفند 90 20:48
ســــــــــــــــــــــــــلام دختر عمه ی عزیزم
خوبین؟ چند روزی بود که نبودین دلمون واستون یه ذره شده بود
امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشین
دوستون داریمفعلا بابای


سلام سولمازجونم ممنونم كه هميشه به ماسرميزني.ماهم دلمون براي كامنتهاي قشنگت تنگ شده بود.اميدوارم هميشه سلامت وشادوخرم باشي.عزيزم من و سانلي خيلي دوست داريم.

مامان آرشیدا قند عسل
4 اسفند 90 10:50
ممنون خاله جون ما هم با افتخار لینکتون کردیم.[hr

خيلي ممنون خوشحال شدم.