سانلي جانسانلي جان، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
اليسا جاناليسا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

سانلی و الیسا

اربعین حسینی

1390/10/24 2:42
نویسنده : مامان الناز
425 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اربعین حسینی برهمگان تسلیت باد.

خدایا به خاطر حرمت امام حسین(ع)وشهدای کربلا به تمام مریضان شفای عاجل عنایت فرما وهیچ بنده ای را از درگاهت دست خالی برنگردان و تمام کودکان را سالم نگه دار وسایه پدر ومادر را از سرهیچ کودک وبزرگی کم نگردان الهی آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیلا
25 دی 90 11:43
الهی آمین
علی یه دونه
25 دی 90 23:54
سلام خاله جونم خوبی؟ سانلی خوبه؟خاله خوب دفعه اولمه دارم شکلات میخورم چشم خاله سعی میکنم کمتر بخورم ولی سانلی چرا دنوداناش خراب شده مگه زیاد شکلات میخوره؟;-مواظبش باش

آره بابام که اومده بیشتر خونه پیش بابایی ام تا مهد ،فقط یکی دو ساعتی بابام میبرم مهد
خاله سانلی منو ببوس برا ما هم دعا کنید .
مامان سانلی علی امشب اصلا حاللش خوب نیست خیلی نگرانشم از سر شب تا الان که ساعت 12 ست هر چی خورده رو بالا میاره حتی تو خواب .نگرانشم براش دعا کن


سلام علي جون چي شده خاله نبينم مريض باشي دكتر رفتي عزيزم؟مواظب خودت باش.
مامان علی
27 دی 90 14:11
سلام خاله جونم خوبی ؟ آره خاله رفتم دکتر گفت:مسمومیت غذاییه بهترم الان ولی مامانم همش بهم مایعات میده وبه مامانی کول دادم دیده مریژ نشم
مامان سانلی جون خوبی ؟ خواهرزاده گل من چطوره ؟ جای من ببوسش.


مرسي عزيزم خدا روشكر كه خوب شدي مواظب خودت باش.سانلي هم خوبه سلام داره خدمتتون.
مهسا مامان مرسانا
27 دی 90 17:39
عزیزم پیش ما هم بیا


چشم خاله مهربون حتما ميام.